Care sunt pașii care trebuie stabiliți atunci când doriți să înființați o firmă ?
În primul rând, cel mai important este stabilirea sediului social.
În România sediul este obligatoriu o locație fizică, în care firma respectivă își va desfășura activitatea cum ar fi:
- o locuință
- un spațiu închiriat
- sediul unui cabinet de avocatură
Care sunt documentele de care aveți nevoie pentru a vă putea stabili sediul social?
- un contract de comodat ( din care să rezulte faptul că spațiul poate fi folosit fără a fi necesară plata unei sume de bani ) – perioada acestui contract poate fi nelimitată/limitată.
- un contract de închirire ( din care rezultă faptul că spațiul poate fi folosit în schimbul unei chirii – sume de bani) – perioada acestui contract nu poate depăși 49 de ani.
Condiții suplimentare:
De asemenea, dacă sediul social este stabilit la un cabinet de avocatură este obligatoriu să semnați un contract de asistență juridică. – găzduirea sediului social la un cabinet de avocat este posibila pe o durata de maxim 12 luni, conform Legii nr 51/ 1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, astfel vorbim despre un sediu social temporar.
De altfel, dacă sediul social se va afla în cadrul unui bloc cu mai multe locuințe, aveți nevoie și de acordul semnat al vecinilor.
In cadrul echipei SAUCA&PARTNERS, exista un avocat specializat în acest domeniu cu peste 15 ani experiență, care vă poate îndruma și ajuta în orice problemă ivită în acest sens, astfel vă punem la dispoziții servicii de înființare firme și orice alte modificări ce se pot ivi.