Atunci când se va efectua înmatricularea unei societăți comerciale, cererea de înregistrare nu mai trebuie însoțită de următoarele documente și anume:
- Dovada privind disponibilitatea firmei;
- Actele privind proprietatea, în cazul aporturilor în natură subscrise și vărsate la constituire;
- Certificatul constatator al sarcinilor de care sunt grevate, în cazul bunurilor imobile;
- Actele constatatoare ale operațiunilor încheiate în contul societății și aprobate de asociați;
- Declarația pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor prevăzute de Legea societăților comerciale a fondatorilor, primilor administratori și după caz, a primilor directori, respectiv a primilor membri ai directoratului și ai consiliului de supaveghere;
- Semnătura reprezentanților societății, nici la înmatricularea societății dar nici la numirea lor ulterioară înmatriculării societății.
Un avocat specializat în domeniul dreptului societar din cadrul echipei SAUCĂ&PARTNERS, îți poate oferi mai multe informații cu privire la aceste modificări.