Pentru a infiinta o firma in Romania trebuie sa urmati o anumita procedura. Primul pas important si major este sa pregatiti documentatia necesara si sa definitivati un dosar pe care il veti depune la Registrul Comertului. In prealabil va trebui sa rezervati denumirea firmei si sa stabiliti un sediu social.
Stabilirea sau gasirea unui sediu social se poate dovedi un proces destul de anevoios in anumite situatii, insa noi va putem ajuta cu acest lucru. De ce este dificil sa gasesti un sediu social pentru firma? Pentru ca trebuie sa indepliniti o serie de conditii, iar uneori e nevoie de aprobari speciale.
Astfel, cel mai simplu pentru dumneavoastra este ca un avocat specializat pe aceasta ramura sa va ajute in acest sens.
Gazduirea sediului social la cabinetul nostru de avocatura va poate scuti de multe probleme.
De ce sa alegeti gazduirea sediului social la noi la cabinet de avocat?
- Este o procedură rapidă iar dumneavoastra nu trebuie sa va preocupati de documente deoarece avocatul va va ajuta in acest sens.
- Suntem o echipa organizata si putem sa va ajutam cu privire la aceasta procedura intrucat avem proceduri rapide a face acest lucru.
- Suntem o echipa responsabila si raspundem solicitarilor clientilor cu privire la orice intrebari formulate.
Care sunt actele necesare pentru gazduirea sediului social la cabinetul de avocat pentru o societate deja infiintata?
- Certificat de inregistrare al societatii
- Copie dupa cartea de identitate sau pasaportul administratorului
- Actul constitutive actualizat al societatii
Se poate gazdui o societate in curs de infiintare la cabinetul de avocat?
Raspunsul este: Da, se poate. Avem nevoie de anumite documente pentru a va putea ajuta si cu infiintarea societatii comerciale.
Se pot semna documentele de la distanta sau este necesar sa veniti la sediul cabinetului de avocatura?
Da, documentele se pot semna de la distanta prin e-mail. Unul din colegii echipei va poate ajuta in acest sens.
Cabinetul de avocatura SAUCA&PARTNERS va poate ajuta cu privire la gazduirea sediului social si nu va veti mai face probleme in viitor cu privire la corespondenta societatii dumneavoastra.